oj

hejsan,
har inte kunnat skriva på ett tag för att datan hemma är typ full med virus och bara stänger av sig själv. men ska fixa så att jag har en data på rummet snart, jag behöver bara en sladd. men på lovet hittils har jag inte gjort mycket, mest tagit det lungt och så. jag fick min mobil i torsdags när jag kom hem ifrån skolan :D, är typ överlycklig.

just nu sitter jag på birka pardise och ja det är väl okej men lite tråkigt eftersom att man har åkt med den hära båten ett fler antal gånger och det är nästan aldrig något nytt. dom som är med är Ronja, Maja, Elin, M&M, Farmor, Mamma och Pappa. sophie skulle typ ha följt med men fick typ inte för sina föräldrar suck. jag delar hytt med ronja och maja,våran hytt ser ut som en katastrof ! det ligger typ kläder överallt och jag har ingen speciell ordning på min saker heller. nu ska vi snart på till 10an och dansa haha, skriver kanske imorgon igen om jag nu hinner.
i love u all §


kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA ELLER SLUTA FUCKING BLOGGA .

2008-04-11 @ 17:02:40
Postat av: sophie

jag har ju vafan inte internet :o

2008-04-23 @ 15:46:01
din blogg: http://sophei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0