25/6

hejsan
har så klart inte kunnat skriva på ett tag men en liten update ska ni få. igår vid cirka 18 så sa vi hejdå till ronja på arlanda. hon är i thailand med gurra och hans familj.dom kom fram för kanske en timme sen. hon ska vara borta i tre låånga veckor, kommer att sakna henne så mycket. alla är typ utomlands just nu sophie åkte idag till frankrike. ska kanske åka ochsäga hej till farmor i veckan för att ha något att göra.

midsommar
i år firade vi midsommar i ramsdal hos mormor och morfar, det regnade varje dag lite då och då. jag hade absolut inget att göra, alla bara typ sov hela tiden ?! jag, ronja och elin försökte att ha saker att göra men det hjälpte inte. men vi spelade krocket med mamma,pappa,elin och attila. jag vann så klart. men jag skulle slå bort pappas kula så träffade jag honom på näsan xd, guud jag skrattade så att jag var på väg att kissa på mig. vi var i ramsal mellan torsdag och söndag.

ska dra nu, skriver mera när jag får chansen igen och så ska jag försöka fixa designen.
puss


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0